söndag 9 januari 2011

På väg till BETT...

Detta blir mitt första (riktiga) inlägg på bloggen. Då har jag gjort min entré som bloggare, detta trodde jag aldrig skulle hända! En stor fördel med den kurs jag går; "Digital kompetens och lärande - IKT och pedagogik för det 21:a århundradet" är att man "tvingas" ut på okänd mark och prova på digitala verktyg som man inte annars kanske tagit sig för att prova.

Nåväl, mina första inlägg på bloggen kommer att ta tillfället i akt och kommentera det jag får se och uppleva under BETT-mässan i London nu onsdag-lördag. Detta är Europas största mässa inom IKT, digital kompetens och lärande, e-lärande mm. Jag kommer att dokumentera en del via denna blogg, tankar, funderingar mm och det är välkommet att gå in och kommentara det jag skrivit.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar